- 11 Maj

Vaknade vid 7 tiden då klockan ringde men kom inte upp ur sängen efter ett antal snooze tryck på telefonen. Till slut så kom jag upp eftersom jag fick lov för skolan. När jag kommer till skolan får jag reda på att vi inte har någon skola idag utan bara en föreläsning om studentveckan och någon från mum! Så jag kom dit i onödan. Men men när jag ändå var där tänkte jag att jag kunde göra mitt matte prov som jag hade som ändå låg och väntade på mig.
När de var klart hade jag missat föreläsningen och drog hem och sedan tog en lång promenad på 2½ timme.
Just nu samlar jag energi till att plugga och städa mitt rum. Men det ska jag hinna med tycker jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0