- Uppe med tuppen.

Ställde klockan på kvart i 6 i morse för att kliva upp inan skolan och hinna med ett simmpass, sagt och gjort!
Jag kom upp så tidigt och jag kom ner i vattnet som var härligt tempurerat tack och lov :)
Efter träningen vart det att åka hem och äta frukost sen till skolan för att ha inlämnings "prov".
Slutade typ 11 sen så vart det att se på musikalen halv 2 :)
Den slutade vid 3 så då åkte jag och köpte fläskfile och beasås som jag skulle äta. När jag kom hem så tog jag mig en lång promenad. Hoppades att man skulle ha gjort klart maten tills jag hade kommit hem, men så fel jag hade i min tanke. Jag hade missat att vi inte hade några klyft potatis i frysen! Så ner och handla och så hade mamma stekt klart köttet när jag var tillbaka så det vara bara att vänta på potatisen :)
Något som är ganska tråkigt är att jag börjar bli förkyld, igen. Får hoppas på att det går över fort så att jag inte behöver ligga och vara sjuk på lovet som kommer snart!
Här är en bild på mina nya träningsskor jag köpte igår, bara att jag har blåa istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0