- Nya saker !

Igår var jag till Falun och Borlänge och shoppa för fullt!
Det vart massa nya saker till garderoben och lite annt smått och gott :)
Köpte 2 bh:ar som skulle ha kostat 1200kr tillsammans men dom var på slut rea så jag behövde bara betala 200 kr :D Snacka om att det var ett stort fynd! Sen så gjorde jag samma sak ännu en gång, och det var att köpa mig en till klocka. . . den var så vacker så att jag kunde inte låta bli! Den här vintern tror jag att jag har köpt över 4 klockor om inte fler! Så nu borde jag kunna hålla tiden tycker jag ;D jag köpte även 5 st böcker för ovanlighetens skull som handlade om mat :) Så nu blir det att utforska kökets kunskaper!
Jag fixade även med alla kartonger till företaget igår , igen. Så vart det att stå några timmar idag på Mora och försöka sälja. Sen vart det att dra till Farmor på födelsedags middag :) Ikväll blir det nog en lugnt kväll känner jag med lite fel och en massa plugg tyvärr. Men svenska uppsatsen är iallafall klar och några matte sidor har blivit räknade på lovet tack och lov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0