- Motion !

Idag blev det att köpa ett par nya jogging skor till mina kläder!
Fick hjälp av en som kolla på hur jag gick och sedan plockade han fram ett par som passade UNDERBART på foten!
Så nu är det bara att börja träna springning :)
Idag hade jag även bara två lektioner i skolan så jag han köpa skona på morgonen så när jag slutade skolan han jag med en promenad sen köra ett pilates pass hemma vid tv:n. Imorn ska jag och Thomas försöka träna innan jag ska till skolan, börjar skolan 8. Så jag ska försöka simma kl 6 på morgonen! Det kommer bli jobbigt att komma upp på morgonen men skönt när man är klar! :)
Laddar upp bilder imorn på mina nya tränings skor. Nu borde jag få motiavation till att börja springa när jag har köpt allt nytt för att kunna spriga, lätt och vara varm under tränings passet utan att få ont i mina ben :) 

Nu blir det att sova, Natti natti !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0