- Full fart!

Sista dagen på lovet och jag har massa saker inplanerat idag.
Ska plugga matte och internationell ekonomi hade jag tänkt för det är viktigast just nu eftersom jag har prov i båda. Sen hade det varit fint med att hinna med en promenad idag :) Få lite sol och frisk luft i sig! Sen så måste jag leverera lite beställningar inom företaget och fixa en massa där.
Igår så kom jag på en lite rolig ide om ett jobb och ett mål nästa år. Det är att jag ska åka tjejvasan nästan år! Det borde jag klara tycker jag med lite motivation och träning! Sen va ju thomas så snäll och på minna mig om att jag skulle springa maration när jag är 25! Det blir nog lite svårare skulle jag tro eftersom jag är ganska lat när det gäller den sporten. Men som sagt man ska ta dagen som den kommer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0