- Energi full dag

Dagen började helt underbart, med att jag vaknade brevid min älskling + katten Selma som låg vid våra fötter.
Sen så var det ner och fixa frukost, då fick jag sms om att simma vid 11. Hade ju ändå tänkt att simma på kvällen så varför inte träna med sina vänner ? :) Så då var det bara att dra in till Mora och simma med Alex och Hanna.
Efter en lång simmtur var det bara att bege sig hemmåt. När jag kom hem så städa jag lite i huset och gjorde mat innan jag drog iväg till nästa hållplats! Nästa stop var hemma hos Matilda min smarta vän som kan det där med matte ! Som sakt det finns inget att lära inom matten det är bara så det är. Konstigt men sant tyvärr. Så då räknade jag igenom några sidor där innan jag åkte hem :)

Snart blir det att gå och lägga sig och läsa lite  bok för omväxlingens skull!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha, det finns mycket att lära sig inom matte;)

2010-03-03 @ 19:27:07
URL: http://minarodaskor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0