- Blod, stress, glädje och en automatbil !

I Torsdag så var det dags att ge blod igen så klockan 8 på morgonen satt jag där för att ge bort lite av mitt bort till mågon som behövde det mer än jag, eller så kanske gick det till forskning :)
Igår så var jag i skolan en snabbis bara sen fick jag åka vidare till en massa möten inom företagets försäljning som gick väldigt bra tyckte jag :) Sen när Thomas hade slutat så bar det iväg till Falun för att hämta en bokhylla, så det var bara att lyfta och lasta för fullt! Vi han även med att åka in till kupolen en sväng innan dom stängde så jag köpte mig en ny tjocktröja som var väldigt färg glad ;)
Idag så har jag för första gången provat att köra en Ford mondeo som det var automat växlad! var lite spännande att bara gasa och bromsa måste jag säga! Så jag fick tack vare en provkörningen en voddler inbjudan de ni ;)
Nej nu måste jag dra och

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0