- Studenten !


Studenten den 4 Juni 2010 tog jag studenten!
Hamnade i Moratidningen med denna bild som ni ser.
Känns skönt att klarat de här tre åren då jag har läst samhäll, ekonomi.
Inte nog med det fick jag gå upp på scen och ta emot ett diplom för att jag blev diplomerad gymnasie ekonom.
Jag klarade Matte C, fast jag hade svara mot gångar och jag nådde mitt mål.

"Sjungom studentens lyckliga dag
låtom oss fröjdas i ungdomens vår
än klappar hjärtat med friska slag
och den ljusnande framtid är vår.
Inga stormar än i våra sinnen bo
hoppet är vår vän och vi dess löften tro
när vi knyta förbund i den lund
där de härliga lagrarna gro
där de härliga lagrarna gro.
Hurra!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0