- Solsken och en kvälls promenad

Har varit ett strålande väder idag med en massa värme och solstrålar sosm har grillat min kropp skonsamt.
Jag passade även på att ta en promenad med en gammal vän som inte jag har pratat med på ett bra tag och tog ikapp det vi hade tappat från varandra och samtidigt som jag fick lite motion.
Det slutade med att vi tog en glass, vi båda köpte den goda glassen twister som läskade i munnen när den smälte.

Stora saker händer imorn ska bli inskolad i ett nytt kök som jag aldrig tidigare har varit i som känns väldigt spännande och intressant. Kommer nog bli en lärorik dag så bäst att man är pigg och har ögonen och öronen öppna så att man hinner med och kommer ihåg allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0