- Dagen innan lovet börjar

Nu har jag äntligen skaffat en blogg, skapade den i tisdag men har inte hunnit lära mig riktigt än hur man använder den. Men med lite tid och kanske hjälp så kan man nog ändra på det :)
Det är torsdag och det betyder sista dagen i skolan innan lov :D
Känns skönt att få en vecka där man är "ledig" från skolan :)
Mina planer över lovet är att bara ta det lugnt och börja träna och ta tag i det jag ligger efter med i skolan och jobba ikapp :)
Varje vecka hade jag tänkt att försöka skriva ett mål som jag ska genomföra och andra positiva saker om livet :)

Mitt mål denna vecka blir att: Göra klart alla läxor innan nästa vecka börjar, så att jag är helt fri från plugg och stress på lovet !  

Lov är till för att vila upp sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0