- Tisdag

Ännu en tisdag är kommen och jag har inte skrivit på ett bra tag eftersom jag har varit hos min pojkvän i helgen.
Nog för att han har internett men deras granne höll på att ta ner träden på gården så råkade han beräkna lite helt fel så trädet tog telefon kabeln så han har ingen hemtelefon eller internett just nu! Men roligt var det när grannen kom och sa det! 

I helgen så vart det inte så mycke träning men en massa polerning av Thomas bil som vart jätte snygg, och så på med ett lager vax. Det tog skapligt med tid men de var det värt! 

Jag har även gjort mitt marknadsföringsprov och ska snart börja skriva på årsredovisningen som ska in snart för vårat UF företag, känns skönt att det snart är över så att jag slipper stressa en massa på de när komunikationen inte är den bästa i vårat lilla företag.

Det är sol ute och jag har rört på mig igår och idag. Igår så gick jag till skolan ca 4-5km sen så jogga jag efter skolan i 30 min och idag cyklade jag från Thomas till skolan i det vackra soliga vår vädret!

Ha det bra!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0