- Onsdag

Idag har jag gjort massor i skolan och när jag kom hem, känns skönt att man är lite effektiv och inte latar bort livet!
I skolan gjorde jag ett historia prov om en massa olika revolutioner, sen när jag kom hem så gjortde jag en inlämningsuppgift till geografin och sen drog jag och Hanna ner till gymmet och träna i ca 50 min.
Så tiden i dag rann bara på och jag har hunnit göra så mycke! Känns skönt.
Ska snart sova hade jag tänkt , känner mig lite sliten i kroppen när det är fullt upp över allt och en massa plugg och så ska man hinna med en fritid och träna så att man är snygg till Beach 2010!
Igår så hann jag simma i 25 min och tänkte försöka simma imorn med efter skolan. Får se hur det blir med den saken! Men det ska jag nog hinna med, man hinner med allt bara om man planerar tiden bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0