- Måndag

Härliga måndag!
Dagen började med att jag hade sov morgon till 12 men jag vaknade kl 8 och var uppe med tuppen!
Under dagen har jag hunnit med att vara i skolan, levererat 20 knivar från vårat UF företag, tränat i ca 2 timmar där jag, Hanna och Alex var ute på en promenad + gympass!
Till lunch åt jag yoghurt med honungsmelon och efter träningen blev det en hemma gjort kykling sallad som jag ska ladda upp bilder på imorn hade jag tänkt om jag får tid annars gör jag det en annan dag i veckan när det passar.
Nu är det dags att gå och lägga sig för imorn är det dags att gå till skolan igen, en heldag från 8 till 15:45! Sen efter en hel dag i skolan ska man hem och börja plugga igen, till Historia prov.
Men som sagt tänk positiva tankar det är inte många dagar kvar tills studenten! Kämpa kämpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0