- Fullt upp på lovet !

Nu när man har lov så hinner man med att göra så mycket, som annars man inte hinner med.
Jag sov till kvart över 9, då jag vaknade upp och insåg att det var sol ute!
Så börjarde dagen och jag tog mina första steg denna dag ner till köket för att koka gröt.
Efter frukosten gick jag ut och gick i en och en halv timme i solen :) Helt underbart och varmt var det i solen!
När jag kom hem tog jag fram allt jag behövde och insåg att jag inte hade jäst till mitt bröd som jag skulle baka så då åkte jag ner och handla sen hem och laga mat + bakning.
Nu är jag mätt och belåten och väntar på att klockan ska bli 5 så att jag kan åka ner och simma :)


Wokade grönsaker med kykling och ris stog det på Menyn !


Ny bakat bröd från ungnen som ska ätas senare ikväll efter träningen!


Jag köpte även fisk nere på Ica åt vår katt Selma, hon väntade ivrigt på den kokande fisken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0