- Äntligen helg!

Så skönt att man kan vara ledig i några dagar och få vila upp sig från all denna stress!
Har gjort andra matte provet idag i Matte C som gick inte så bra.
Har två till jag måste göra innan 25 maj för då är det nationella provet!
Känner mig ganska stressad men det är vell bara att bita ihop och plugga på som sagt!

Jag har bestämt mig , jag ska klara matte C !

Veckan som kommer ska jag:
  • Försöka räkna klart kapitel 3 i Matte
  • Marknadsföringsprov
  • Prov i "tema handel"
  • På student fest
  • Prov redovisning och beskattning kap 12
Så med andra ord tror jag att helgen är redan full bokad tyvärr, men snart är det studenten så kämpa säger jag bara man tjänar på det i längden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0